STARTOVNÉ

AKTUALIZACE 17.11.2023

Check-in

Na check-in je třeba si vymezit delší čas – je špatné, když všichni přijdete na posledních pár minut.

Chceme Vás upozornit, že letos budeme velmi důrazně vyžadovat check-in za celou skupinu – školu. Toto je uvedeno v pravidlech WADF a některé školy v minulosti způsobili příchodem samostatných rodičů na check-in obrovský kolaps. Toto není možné – nebude to akceptováno. Berte prosím tuto informaci velmi zodpovědně. Na check-inu každý vedoucí školy (pověřená osoba vedoucím) obdrží upomínkovou tašku s informacemi a startovní čísla pro celou taneční školu. Zároveň obdržíte ojedinělé tikety (pro každého soutěžícího 1 ks), které pak na pokladně vyměníte za vstupenky (identifikační pásky) pro soutěžící. Tato identifikační páska (náramek) slouží jako vstupenka pro celé mistrovství. Pokud se vám ztratí, roztrhne nebo sundá z ruky, musíte si zakoupit novou za plnou cenu!!! Řekněte to, prosím, malým dětem.

Dále obdržíte list s aktuálním přehledem startovného a fakturu k již uhrazené proforma faktuře. Mnoho jsme vykorespondovali předem, neměl by být tedy v tomto na check-in žádný problém.

Mějte také na paměti, že odhlášky (rušení) tanečních čísel je důležité pro úpravu harmonogramu a hladký průběh soutěže učinit včas. Proto můžete odhlášky zaslat e-mailem před příjezdem, nejdéle však odhlášky přijímáme při samotném fyzickém check-in. Již uhrazené startovné je nevratné. Za chybějícího tanečníka obdržíte možnost vyzvednutí volné vstupenky. Na check-in také, prosím, zkontrolujte své hudební nahrávky, popřípadě mějte s sebou hudbu na flash disku ve formátu mp3 a přímo při check-in budete mít možnost hudbu znovu nahrát do systému. Připomínáme, že v pravidlech WADF je povinnost každého tanečníka mít s sebou flash disk připraven, kdykoliv bude vyzván moderátorem nebo zvukařem. Odkaz pro opětovné nahrávání hudby najdete zde: https://www.latinofestival.cz/index.php/nahravani-hudby

V případě, že jste neuhradili částku startovného správně, budete na check-in vyzváni k doplacení chybějící částky v hotovosti.

 

Pokladna

Tiket tanečníka, který dostanete na check-in, bude v pokladně vyměněn za identifikační pásku (náramek) přímo na ruku tanečníka. Každý tanečník tedy sám osobně přijde s tiketem na pokladnu a bude mu na ruku nalepena páska, která jej opravňuje ke vstupu do sálu. Tato identifikační páska (náramek) slouží jako vstupenka pro celé mistrovství. Pokud se vám ztratí, roztrhne nebo sundá z ruky, musíte si zakoupit novou za plnou cenu!!! Řekněte to, prosím, malým dětem.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

Dle pravidel WADF je startovné pro titulární soutěže stanoveno takto:

 (kompletní znění ceníku najdete zde: https://www.worldartdance.com/wp-content/uploads/2023/07/New-WADF-maximum-enrolment-fee-per-dancer.pdf)

 

Toto pravidlo platí pro všechny přihlášky bez ohledu na to, zda se jedná o soutěž s hudbou pořadatele nebo vlastní hudbou tanečníků. Pokud se jedná o přihlášku do sólové taneční disciplíny nebo o přihlášku člena týmu.

První registrace je 20 Euro. 

přičemž 10 € = 260,- Kč

 

Níže jsou uvedeny podmínky pro registraci a zaplacení startovného:

1. deadline pro přihlašování: 20.10.2023

2. finální deadline: 25.10.2023

3. platba startovného předem do 10.11.2023

 

Při nedodržení termínu platby startovného bude pořadatel postupovat následovně:

  1. nepřijetím do soutěže
  2. nezpůsobí-li dodatečné přihlášení komplikaci v harmonogramu – platba startovného na místě při check-in + manipulační poplatek ve výši 50 % startovného

 

Pořadatel tímto stanovuje princip platby startovného:

Deadline pro přihlášky je do 20.10.2023, následně bude systém uzavřen a otevírán pouze po dohodě pro potřeby přesunu tanečníků v jednotlivých kategoriích, odhlášky, přihlášky…, a to nejpozději do 25. 10. 2023. Po tomto datu již nebude možné činit žádné změny a budou vystaveny proforma faktury. Přihláška bude považována za závaznou až po platbě startovného, a to nejpozději do 10. 11. 2023.

Po ukončení registrací žádáme každého vedoucího školy (sólového tanečníka), aby na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. zaslali fakturační adresu, na kterou bude vystavena proforma faktura s číslem účtu a VS.

Poté, nejpozději do 10.11.2023, je nutné uhradit startovné.

V případě, že nebude startovné uhrazeno, nebude na přihlášky brán zřetel a soutěžící budou ze startovní listiny odejmuti. Originál fakturu za úhradu startovného na účet uvedený v proforma faktuře získají účastníci při check-in v Liberci.